Історія Київського торту – смачного символа Києва

Історія Київського торту – смачного символа Києва

Історія Київського торту - смачного символа КиєваІсторія Київського торту – смачного символа Києва. Київський торт є символом міста Києва. Його історія починається ще у 20 столітті. Сьогодні його можна придбати у будь-якому супермаркеті України. У часи СРСР люди, які приїжджали до столиці у відрядження, обов’язково купували торт у подарунок. Виробників було багато, тому виникали суперечки щодо якості продукту та відповідності оригіналу — справжнього витвору мистецтва на основі безе та горіхів.

Фабрика імені Карла Маркса відома своєю багаторічною історією. Директор фабрики Костянтин Петренко та помічниця Надія Черногор були авторами його смаколику.

На кондитерських фабриках при виробництві тортів, безе тощо залишаються продукти, з яких потім можуть виготовити різноманітні тістечка з метою економії та раціонального використання інгредієнтів. Так сталося і того разу. З коржів, які були виготовлені з білків, створили торт – на меренгу поклали масляний крем, зверху потрусили ванільною пудрою прикрасили малюнками у вигляді квіточок.

Для оригінального рецепту використовували горіхи кеш’ю. Експортували їх з Індії. Кондитери отримали завдання створити смачний десерт на основі цих горіхів. Коли працівники фабрики виготовили пробний варіант та показали експертній комісії, то його визнали та затвердили для виробництва на всій території.

Колись купити цей десерт було складно. По-перше, висока ціна. Середній мешканець не мав фінансової можливості, щоб поласувати цим делікатесом. По-друге, кількість тортів була замалою, а тих, хто бажає придбати, було набагато більше. Виникла проблема зробити виробництво більш дешевшим, щоб кожна людина змогла придбати та відчути неповторний смак торта.

Сучасна рецептура дещо змінилася. Деякі продукти замінили на більш бюджетні. Горіхи кеш’ю замінили на лісові або мигдаль. Якщо ви придбаєте подібний торт, який виготовляють регіональні виробники, то часто знайдете навіть арахіс.

Однак компанії, для яких репутація є найважливішим фактором, намагаються зберегти традиції та технологія виробництва. Відповідно, інгредієнти та наближеність до оригінальної рецептури зберігаються.

Навіть, якщо ви живете у Канаді, США. Росії чи інших державах, ви можете завітати до фірмових магазинів і придбати цей десерт, який комусь нагадає дитинство, рідну країну чи просто покращить настрій.

Закрити

Замовити столик

Закрити

Зворотній зв'язок

Закрити

Стати партнером

Закрити

Відгук

Закрити

???

Замовити столик